Τι είναι εταιρική ταυτότητα και γιατί την χρειάζομαι;
Η εταιρική ταυτότητα έχει πολλά στοιχεία. Αναφέροντάς τα εν συντομία θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι τα προϊόντα που παράγει η εταιρεία και οι συσκευασίες αυτών, το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται οι εταιρείες όπως κτίρια, γραφεία ή εργοτάξια, τα σήματα των εταιρειών και διάφορα άλλα μέσα προσανατολισμού, οι εκθέσεις, φουαγιέ, εκθέσεις που διοργανώνονται από τις εταιρείες, τα επιστολόχαρτα που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες εντός και εκτός του οργανισμού, φάκελοι, επαγγελματικές κάρτες προσωπικού της εταιρείας, καθώς και τιμολόγια που εκδίδονται για λογαριασμό της εταιρείας, δελτία αποστολής και επιστολές είσπραξης, πιστοποιητικά που εκδίδονται από εταιρείες, εταιρικές εκδόσεις και εκθέσεις που εκδίδονται από εταιρείες, κατάλογοι εταιρειών, διαφημίσεις ή μπροσούρες, σημαίες εταιρειών, εάν υπάρχουν ή διαφημιστικά προϊόντα όπως ατζέντα, ημερολόγιο, σημειωματάριο είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας.
Στάδια Δημιουργίας Εταιρικής Ταυτότητας
Μπορούμε να εξετάσουμε τα στάδια δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας σε πέντε βασικά στάδια.
01.
Καθορισμός απαιτήσεων
Το πρώτο από αυτά είναι το στάδιο του καθορισμού και της έγκρισης όλων των εργασιών που πρέπει να γίνουν πριν ξεκινήσει η διαδικασία σχεδιασμού. Οι εταιρείες πρέπει πρώτα να αποφασίσουν τι θέλουν, ώστε να διευκολύνουν τη δουλειά των ειδικών κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού.
02.
Συγχρονισμός
Ενώ δημιουργούνται τα σχέδια, είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία να είναι πιστή στο χρονικό διάστημα παράδοσης και το σχέδιο που θα δημιουργηθεί να είναι επίκαιρο και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της εποχής, όσον αφορά την εγκυρότητα και τη νεωτερικότητα της εταιρείας.
03.
Παρουσίαση
Το τρίτο στάδιο είναι το στάδιο της παρουσίασης. Οι παρουσιάσεις που προετοιμάζονται από ειδικούς, φυσικά, πρέπει να λάβουν την έγκριση των υπαλλήλων της εταιρείας πριν χρησιμοποιηθούν.
04.
Διορθώσεις
Το τέταρτο στάδιο είναι το στάδιο της διόρθωσης. Μετά την πραγματοποίηση των παρουσιάσεων, εάν κριθεί απαραίτητο από τις αρχές, μπορούν να γίνουν αλλαγές στα σχέδια και το σχέδιο προσαρμόζεται στο αίτημα της εταιρείας.
05.
Τελικό στάδιο
Το τελικό μας στάδιο είναι πλέον το στάδιο της εκτύπωσης και διάδοσης του εγκεκριμένου σχεδίου σε όλους τους απαιτούμενους χώρους. Ο χρόνος και ο καθορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεται είναι πολύ σημαντικός εδώ. Διαφορετικά, η εταιρεία μπορεί να χάσει το κύρος της ή να μη λάβει το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
pricing Plans
The Best Solutions for Our Clients
Ad nec unum copiosae. Sea ex everti labores, ad option iuvaret qui. Id quo esse nusquam. Eam iriure diceret oporteat.
Basic Plan
Tritani periculis vix an. At eam nostrud eruditi, his quem purto nulla an.
Premium Plan
Tritani periculis vix an. At eam nostrud eruditi, his quem purto nulla an.
Standart Plan
Tritani periculis vix an. At eam nostrud eruditi, his quem purto nulla an.